Secretul cresterii canalelor mari de Youtube

De multe ori primesc intrebari pe Youtube legate de:

Cum crestem canalul de Youtube? Cum facem mai multe vizualizari,

De ce nu creste numarul de abonati in ultima perioada?

Cautand informatii despre cum au crescut canalele mari de Youtube,

Am gasit cateva puncte comune pe care vreau sa vi le impartasesc si voua.

Salut, sunt Ionut de la Meps.ro si pe acest canal fac clipuri care sa ii ajute pe cei care doresc sa domine

Youtube si Google.

Deci daca cunosti persoane interesate de astfel de subiecte

Te rog sa transmiti clipul si catre ei, pentru ca sigur ii vei ajuta.

Trebuie sa intelegeti ca algoritmul Youtube e facut si construit ca sa raspunda la factorul uman.

Sunt sigur ca ati vazut de foarte multe ori clipuri care din punctul vostru de vedere nu sunt de calitate,

Dar care au totusi milioane de vizionari, ajung in trending si asa mai departe.

Asta inseamna ca acele canale stiu cum sa faca oamenii sa le iubeasca.

In primul rand, un punct comun pe care il au toate aceste canale care au succes, este ca au un branding puternic.

Inainte de ati acorda atentie oamenii trebuie sa stie: cine esti, care este povestea din spatele tau,

De ce ar trebui sa le placa de tine, de ce ar trebui sa aiba incredere in tine, de ce ar trebui sa se aboneze la tine?

Deasemenea, oamenii trebuie sa stie care este motivatia ta, daca ai crezul tau,

Pentru ca sa stie la ce sa se astepte de la tine,

Nu uita ca trebuie sa stie logo-ul tau si alte imagini vizuale ale tale,

Care sunt elemente tale de identificare, daca ai limbajul tau propriu, pe care il folosesti cu proprii tai abonati,

Deasemenea, ai hateri, nu ai hateri ?

Daca ai hateri, este foarte important si acest grup de oameni, care sa stea impotriva ta,

Ca alt grup de oameni sa vina alaturi de tine.

Al doilea lucru la care stau foarte bine toate canalele care au succes in acest moment,

Este graficul de pastrare a publicului,

Orice clip care depaseste 50% din Pastrarea Publicului,

Este un clip care este destinat succesului.

Adica jumatate din oamenii care au inceput sa vada acel clip au ajuns la final.

In momentul in care aduci cat mai multi oameni la finalul clipului,

Vei putea sa optimizezi pentru End Screen, pentru Call to action si asa mai departe.

Asta inseamna ca oamenii care au ajuns la finalul clipului, vor putea sa urmareasca si un alt clip de-al tau,

Daca reusesti sa aduci oamenii pe un clip, dupa care sa ii determine sa mai urmareasca un clip,

Si altul, in functie de cate clipuri ai tu pe canal,

Asta inseamna ca vor crste doi parametri foarte importanti,

Durata de vizionare si sesiunea de vizionare, care sunt parametrii pe care Youtube ii iubeste cel mai mult.

Nu uita ca pe acest canal fac clipuri care sa ii ajute pe cei care vor sa domine Youtube si Google,

Asa ca daca stii oameni interesati de astfel de subiecte, te rog sa transmiti clipul si catre ei,

Pentru ca sigur ii vei ajuta.

Iar eu pana data viitoare iti urez SEO placut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.